piątek, 30 sierpnia 2013

spotkanie z przyjaciółmi ;3

Hej !
Przepraszam, ze nie pisała przez ten tydzień, ale nie miałam dostępu do internetu ;c Dzisiejszy dzień był bardzo ciekawy. Przed południem spotkałam się z Olą i Michałkiem. Wyszliśmy razem na spacer i właściwie spędziliśmy 3 godziny na placu zabaw ! ;3 Po południu znów spotkałam się z Olą tym razem jednak wyszłyśmy z większą ekipą ! Było chyba ok. 20 osób o.O Chwilę byłam w tym gronie i niestety musiałam ich opuścić i wrócić do domu ;c Wstawiam moje ulubione zdjęcie zrobione kilka tygodni temu :D

hahhhahahahha, fot. Ola



A Wy? Jak spędziliście dzisiejszy dzień? :)

6 komentarzy:

  1. korzystanie z ostatnich chwil wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha. Świetne zdjęcie :D

    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Zapraszam do mnie http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhahhahahaha, pamiętam to! było dużo śmiechu i miłości.... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkania ze znajomymi zawsze są wspaniałe ;D

    OdpowiedzUsuń