niedziela, 11 sierpnia 2013

Remont !

hej!
Jak wam mija weekend ? Mi całkiem dobrze, chociaż zdaję się, że jest on dość  pracowity ponieważ malowaliśmy pokoje :D Moje kolory bardzo mi się podobają, ponieważ wybrałam takie "ciepło-zimne" jak to się mówi. Więc moim zdaniem mój pokój wygląda teraz przytulnie.
Teraz tylko czas dokupić dodatki czyli: Lustro, obrazy i ogólnie takie takie :D
Chciałam powiedzieć jeszcze, że przez dwa dni przebywałam u cioci na farmie i nie mogłam wytrzymać tej stoickiej ciszy ale bardzo mi się tam podobało. Teraz gdy jestem już w domu czuję się lepiej. A teraz tylko czekamy na powrót do szkoły ja czekam z radością a wy piszcie w komentarzach ! 

Pozdrawiam ! < 3

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakie kolory pomalowałaś swój pokój? :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin








    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mieszkam na wsi i u mnie wcale nie jest tak cicho. :) Ja do szkoły wcale nie mam ochoty się wybierać, ponieważ nowa szkoła to zawsze jakieś zmiany, nie zawsze korzystne. :D Jest dobrze tak jak jest. :P Zapraszam. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawde facynujące : P

    OdpowiedzUsuń