piątek, 18 stycznia 2013

Dwa dni !

Heeeei !
Od dziś już do mojego wyjazdu w Góry pozostały tylko dwa dni ! Jestem bardzo szczęśliwa, gdyż już jutro pakowanie ! Teraz czas na ostatnie zakupy. Chciałam dodać, że postaram się wstawiać zdjęcia z gór. Zapowiada się, że będzie naprawdę bardzo ładna pogoda, a więc będą wychodziły ładne zdjęcia z lustrzanki rodziców. Dzisiaj razem z tatą wybrałam się w trasę. Jechaliśmy w okolicę Poznania do min. Suchego lasu, czy coś takiego. Wieźliśmy jakieś części z firmy taty. Tuż po przyjeździe tata odwiózł mnie do domu i od razu żeby się rozgrzać zrobiłam sobie kakao. Po paru godzinach musiałam iść po mamę do biura. Wraz z mamą poszłyśmy do banku i zabrałam numerek z koszyczka numerek 148 a na telewizorze był dopiero 132. Czekałyśmy z mamą 30 min. i w końcu mamie udało się wypłacić pieniądze. Jakieś 2 godziny temu wróciłyśmy z miasta, zjadłam obiad i rodzice wraz z bratem pojechali do miasta a ja jestem sama w domu. Dodaję parę zdjęć  z netu :



Zdjęcie z pinspire.pl

Zdjęcie z http://www.loveit.pl/

Pozdrawiam ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz